NR BLOGER

Disclaimer

Hey fellas. I'm NurizzatulNissa. The owner of this blog. Me,sweet5teen. Be nice here. Or i call my Superman to kill you!

Entries About Link Tuto

Tagboard

Put your CBOX CODE here ! width="210" height="80" !

Winsome Short

 
Aku memang jenis tak banyak bercakap :P Buat apa nak cakap banyak-banyak kalau tak ada benda yang hendak aku ceritakan? Its Me NissaRossidi

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: LovelySyuu
Owner: Nissa Rossidi
FullEdit: Nonthing about NR
Nissa Rossidi
                            =   3:01AM
See ini lah seharian aku 24jam dengan handfone tetapi takda siapa pun nak mcj dengan aku yang rajin selalu mcj dengan aku adalah Maxis,12122,SosTopup. Hm Kalau 31/3/2013 kira kira aku dah masuk 1Tahun single :') Waaaaaaaaa sumpah tak percaya first time act :3 Lol~ Hm tahlah siapa yang nak dengan kita sadlife.Karang kalau aku melamar korang tak pasal pasal korang buat bodoh je perr palau -.- tak suka tak suka tak suka.But the way? Ada ke orang nak dekat aku :'( Hmm "Wahai jejaka jejaka sekalian terima lah pwincess yang tak berapa sempurna ini untuk menjadi kekasih sehidup samati kamu untuk selamanya" Pewitttttttttttttttttttt~ Hmm omey angat.


Older Post